Tekst łatwy do czytania (ETR)
Gminny ośrodek Zdrowia położony jest przy ulicy Kopernika 9/3 w Krotoszycach. Wejście do budynku znajduje się od strony ulicy Kopernika .
Przed wejściem jest podjazd dla osób na wózku.
Jeśli masz problemy z chodzeniem i chcesz przyjechać autem, na parkingu przy budynku jest miejsce do zaparkowania.
Po wejściu po prawej stronie jest rejestracja. Rejestracja pomaga we wszystkich sprawach. Doradza. Kieruje do właściwego miejsca.
Ośrodek Zdrowia otwierany jest o godzinie 08:00 i zamykane o godzinie 18.00. W tych godzinach możesz przyjść i załatwić swoją sprawę.
W Ośrodku Zdrowia znajdziesz usługi:
• Lekarza internisty
• Lekarza pediatry
• Położnej
• Pielęgniarki
Przyjmują oni pacjentów na Narodowy Fundusz Zdrowia, czyli nie zapłacisz za wizytę jeśli zapisałeś się do przychodni.
Posiadamy :
gabinet zabiegowy wykonuje drobne zabiegi i zastrzyki, pomiary ciśnienia, pomiar cukru we krwi, badanie EKG.
gabinet pielęgniarki znajdziesz tu pomoc pielęgniarską. Świadczenia dotyczą osób zdrowych i chorych (niezależnie od płci i wieku). Pielęgniarka może też przyjść do domu, jak jest się bardzo chorym.
gabinet położnej pomaga kobietom w ciąży i niemowlakom. Położna może przyjść do domu.
punkt szczepień szczepi dzieci i dorosłych
- punkt pobrań krwi czynny poniedziałek - piątek w godzinach 7.30 - 8.30
W Ośrodku Zdrowia znajdują się sprzęty, które pomogą zbadać osoby z niepełnosprawnościami.
W Ośrodku Zdrowia można poruszać się z psem Asystującym.
Jeśli chcesz załatwić sprawę w Ośrodku Zdrowia , możesz również:
• zadzwonić pod numer 76 887 83 12
Jeśli potrzebujesz pomocy to zgłoś to w rejestracji lub telefonicznie pod numerem 76 887 83 12. We wszystkich sprawach pomoże ci Asystent Osób ze Szczególnymi Potrzebami.
